інформація про доставку
Доставка по Україні
Здійснюється Новою Поштою протягом 1-3 або Укрпоштою протягом 3-7 робочих днів.
Підтверджені нашим менеджером замовлення (для товарів у наявності), зроблені до 13:00, ми надсилаємо того ж дня (залежно від завантаження). Усі інші замовлення – наступного дня. Зверніть увагу, що посилки зберігаються у відділенні Нової пошти 5 днів, після чого відправляються назад нам.
Відвантаження замовлень перевізнику відбувається після 18-00, ТТН надсилаються після 20-00.
Доставка за рубіж
Здійснюється Укрпоштою при 100% передоплаті через міжнародні системи грошових переказів – Western Union, Moneygram і т.д
Замовлення обробляються з 9: 00 до 18: 00. Якщо замовлення було зроблене у вихідні (офіційні святкові) дні або неробочий час – з вами зв’яжуться ранком найближчого робочого дня.
Якщо замовлення було зроблене у вихідні (офіційні святкові) дні або неробочий час – з вами зв’яжуться ранком найближчого робочого дня.
Оплата банківською картою
Підтверджене замовлення можна сплатити на карту Приват Банку або Monobank (реквізити висилаються після підтвердження наявності)
Після оплати – пришліть нам, будь ласка, зручним для Вас способом фото чека або скриншот оплати.
Повернення і обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом “Про захист прав споживачів” України.
Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливе впродовж 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення грошових коштів, обмін товару згідно із законом України” Про захист прав споживачів”.
У разі браку товару ми здійснимо обмін модель на модель, якщо немає цієї моделі в наявності, то за бажання клієнта ми зробимо обмін на іншу модель з перерахунком ціни або повернення грошових коштів рівних вартості товару. Товар приймається назад ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці без слідів використання (у разі виявлення слідів використання товару ми відмовимо в поверненні). У разі обміну бракованого товару пересилка за рахунок магазину.
У випадку якщо карнавальний костюм не підійшов за розміром (не з вини магазину), то покупець може обміняти костюм на інший розмір безкоштовно. В цьому випадку пересилка відбувається за рахунок покупця. Якщо потрібного розміру немає в наявності те за погодженням сторін.
Згідно із Законом “Про захист прав споживачів“, компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних в діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.